Tweede deel reis

7 juli 2015 - Tokyo, Japan

De WiFi verbinding lukte niet op Moskou AirPort maar wat een gedoe, weer door de security check en boarden voor de vlucht naar Tokio ditmaal een groter vliegtuig een A330. De reis verloopt voorspoedig geheel over Russisch grondgebied het laatste stukje over zee naar Japan met wat turbulentie maar bij zo'n groot vliegtuig merk je dat niet zo erg. Na alle plichtplegingen op een zeer schoon vliegveld,waar we te horen kregen dat Rubin zijn koffer niet mee was gekomen uit Moskou op zoek naar een treinkaartje waarnaar we een Starbuck tegen komen voor een capacino. In de trien/metro worden we vriendelijk geholpen door een medereiziger die ons zeg waar we er uit moeten en de volgende (locale) metro een halte verder moeten. Na een uurtje staan we buiten in een miezerig Tokyo op zoek naar het hotel wat na een korte wandeling makkelijk wordt gevonden.  Na een douche beurt maar eens even de stad in richting de Senso-ji-tempel.  Hier wandelje heen over een markt met links en rechts winkeltje. Aan het begin van de avond maar eens op zoek naar een eet tentje we kiezen na lang zoeken voor een Sushi-bar waar de gerechten langs komen op een lopende band. We hebben heerlijk gegeten en rekenen na afloop het aantal bordjes af waarvan de kleur aangeeft hoe duur alsl het was. Op de terug weg langs een supermarkt voor wat drinken en ontbijt waar Yvette vier keer mag grabbelen voor extra producten. Om 21.00 uur plaatselijk tijd vielen we om van de slaap en zijn maar eens gaan slapen.  (Later komen de foto's)